tisdag 24 juli 2007

Kockums

Maila för prisförfrågning: lyckanatthitta@hotmail.com

7 kommentarer:

Lotten sa...

Vilken härlig sida ni har! Man blir ju alldeles salig med så mycket fint! Hit kommer jag tillbaka!

Unknown sa...

Oj, så mycket vackert!
JAg gör lite "reklam" för dig på min sida! Hoppas det är ok!
/Petra
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8178

Mallan sa...

Hej och tack för inlägget! Vad mycket fina saker ni har! Jag såg tallrikshyllorna och undrar över om någon av dem fortfarande finns kvar? Hör av er! Kram Malena

Anna sa...

Oj, så mycket fint. Så mycket Kockum. I Älvsbyn? Just nu vet jag inte var det ligger men det ska jag ta reda på. Lycka till med försäljningen.

Anonym sa...

Tack för besöket i min blogg. Så fina saker ni har, helt helt i min stil!

Färjtorp sa...

Hej! Oj så mycket grejer, och mycket som skulle passa hos mig... =)
Måste nog komma till er "visning" och se mer!!!
Tallrikshyllorna, är de kvar tex?

/Johanna

Lyckan sa...

talldrikshyllorna är sålda
sorry
ha en go freda